Visual Paths

 

Nosaukums: Visualising Skills and Learning Paths and supporting acknowledgment of competences (Visual Paths) Nr. 2019-1-DE02-KA202-006504

Projekta apraksts:  Projekts ”Visual Paths” plāno izveidot novatorisku tiešsaistes vidi un lietojumprogrammu, kas atbalsta mācīšanos, prasmju vērtēšanas sistēmas izveidi, apkopojot pierādījumus par mācību darbībām, kā arī motivē un mudina cilvēkus uz labu uzvedību mācību procesā. Vide arī ļaus turpmākajās dzīves situācijās, piemēram, darba meklējumos, izmantot informāciju, kas uzrāda izglītojamo prasmes un kompetenci darbībā.

Projekta mērķis: 

Projekta galvenais mērķis ir radīt atbalstu audzēkņu izglītošanai profesionālajās kompetencēs un radīt izpratni par šo mācību nepieciešamību plašākā auditorijā. Projekta norises laikā ir plānots izveidot lietotājam draudzīgus rīkus, kuri palīdzēs personalizēt savu mācību un darba plānu, lai veicinātu paša lietotāja sapratni par savām darba spējām un kompetencēm. 

Projekta galvenā mērķa auditorija:

  • Profesionālās izglītības audzēkņi;
  • Profesionālās izglītības pedagogi. 

Projekta termiņš: 01.09.2019.-31.05.2022.

Projekta finansējums: EUR 27 907,00

Projekta partneri:

Jugendförderverein Parchim/hübz e.v. (Vācija)

Civiform societá cooperativa sociale (Itālija)

Lancater and Morecambe Collage (Lielbritānija)

Die Kärntner Volkshochschulen (Austrija)

Innoventum OY (Somija)

Projekta mājaslapas: 

https://www.visualpaths.eu/ 

https://www.facebook.com/visualpaths.eu/ 

 

Projekta laika tika plānotas 5 klātienes projekta partneru sanāksmes, tomēr Covid-19 vīrusa izraisītās pandēmijas rezultātā tikšanās starp partneriem lielākoties tika organizēta tiešsaistē.

 

Pirmā klātienes sanāksme notika 2021. gada 20. un 21. oktobrī Šverīnā, Vācijā. Ogres tehnikumu tajā pārstāvēja projektu vadītāja Anete Ozola un profesionālo priekšmetu pedagoģe Aļona Lukašenoka.

Visual Paths partneri apsprieda projekta gaitu, atjaunoja laika grafiku, dalījās ar projekta laikā izstrādāto materiālu pašreizējo struktūru, apskatīja un pārrunāja tiešsaistes vides – lietojumprogrammas konceptu. Plānots, ka šī lietojumprogramma vienuviet glabās audzēkņu un pedagogu profesionālās prasmes un kompetences, veidojot digitālu portfolio. 

No 2022. gada 16. marta līdz 18.martam tiešsaistē norisinājās Polijas partnera organizētais īstermiņa darbinieku apmācības pasākums, kurā no Ogres tehnikuma puses piedalījās profesionālo priekšmetu pedagoģe Aļona Lukašenoka, profesionālo priekšmetu pedagogs Roberts Berovskis, Starptautisko attiecību nodaļas vadītāja Sigita Jasinska, projektu vadītāja Anete Ozola. Šo apmācību galvenais mērķis bija iemācīties izmantot projekta laikā izveidoto lietotni.

 

Projekta partneris Die Kärntner Volkshochschulen uzņēma projekta partnerus Klāgenfurtē, Austrijā no 2022. gada 23. maija līdz 26.maijam un organizēja projekta pēdējo projekta partneru sanāksmi. Ogres tehnikuma pārstāves projektu vadītāja Anete Ozola un profesionālo priekšmetu pedagoģe Aļona Lukašenoka šajā sanāksmē piedalījās attālināti. 

Visual Paths_Skills on Display_Student Handbook_Latvian_LV
“Skills on Display” Rokasgrāmata izglītomajiem
Visual Paths_Skills on Display_Educator Handbook_Latvian_LV
“Skills on Display” Rokasgramata izglītotājiem
Visual Paths_Supporting the Development of Soft Skills - Educators Handbook_Latvian_LV
”Atbalstot vispārīgo prasmju attīstību”
Visual Paths_Acknowledgement of Skills - Educator Handbook_Latvian_LV
“Prasmju atzīšana”
Visual Paths_User Guide to the eLearning Platform and the App - Student Handbook_Latvian_LV
“Visual Paths lietotne” Lietotāja rokasgrāmata izglītojamiem
Visual Paths_User Guide to the eLearning Platform and the App - Educator Handbook_Latvian_LV
“Visual Paths lietotne” Lietotāja rokasgrāmata izglītotājiem