Viesmīlības pakalpojumu speciālists
Izglītības programma | Viesnīcu pakalpojumi |
Iegūstamā kvalifikācija | Viesmīlības pakalpojumu speciālists |
Iepriekšējā izglītība | Pamatizglītība |
Programmas īstenošanas forma | Klātiene, darba vidē balstītas mācības |
Mācību ilgums | 4 gadi |
Iegūstamais izglītības dokuments | Diploms par profesionālo vidējo izglītību |
Viesmīlības pakalpojumu speciālists plāno, organizē un veic kvalitatīvus viesu uzņemšanas un apkalpošanas darba procesus viesmīlības uzņēmumos atbilstoši viesu un uzņēmuma interesēm; organizē vietējās tūrisma aktivitātes; apgūst un pilnveido jaunas racionālas profesionālas iemaņas; sazinās valsts valodā augstākajā līmenī un svešvalodās, sekmē uzņēmuma pozitīva tēla veidošanu savas kompetences ietvaros un ir atbildīgs par sava darba rezultātu un kvalitāti.
Viesmīlības pakalpojumu speciālists ir nozares speciālistu vadībā nodarbināta persona vai pašnodarbināta persona, kura var veikt individuālo komercdarbību un var būt nodarbināts tūrisma uzņēmumos un tūristu mītnēs – viesnīcās, moteļos, jaunatnes tūristu mītnēs, viesu mājās, sanatorijās, kempingos, pansijās.
Vispārizglītojošie mācību kursi
- Latviešu valoda un literatūra
- Matemātika
- Angļu valoda
- Sports
- Sociālās zinības un vēsture
- Dabaszinības
- Krievu valoda
- Ķīmija
Profesionālie mācību kursi
- Tūrisma un viesmīlības uzņēmuma darbības pamatprocesi
- Viesmīlības pamatprincipi tūrisma un viesmīlības uzņēmumā
- Prakse tūrisma un viesmīlības uzņēmumā
- Telpu un vides sagatavošana viesu uzņemšanai
- Viesu apkalpošana izmitināšanas un apkalpošanas mītnēs
- Tūrisma un viesmīlības pakalpojumu un papildpakalpojumu pārdošana
- Lietišķās sarakstes nodrošināšana un informācijas aprite
- Uzskaites un atskaites dokumentācijas sagatavošana tūrisma un viesmīlības uzņēmumā
- Preču un pakalpojumu iepirkšana tūrisma un viesmīlības uzņēmumā
- Viesu uzņemšanas dienesta pakalpojumu nodrošināšana
- Konferenču un semināru apkalpošana
- Viesmīlības pakalpojumu speciālista prakse
- Starpkultūru pakalpojumi
- Telpu dizains un floristika
- Aktīvā tūrisma pakalpojumi
- Viesu mērķu grupu apkalpošana
- Ēdiena gatavošanas pamatiemaņas
- Galda klāšanas pamati
- Viesu apkalpošana bārā
- Banketu apkalpošana
- Sabiedrības un cilvēka drošība
- Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas
- Iniciatīva un uzņēmējdarbība
- Valodas, kultūras izpratne un izpausmes