Konkurss “Klientu apkalpošanas speciālists 2024”
2024.gada 13.februārī, Ogres tehnikumā norisinājās profesionālais Klientu apkalpošanas speciālistu meistarības konkurss “Klientu apkalpošanas speciālists 2024”. Konkursā piedalījās Ogres tehnikuma Klientu apkalpošanas speciālista profesijas 8 audzēkņi no 2. un 3. kursa.
Visi dalībnieki bija gatavojušies un demonstrēja savas labākās zināšanas 3 dažādos uzdevumos:
1.uzdevums – Praktisks darbs – uzdevums sagatavot oficiālu vēstuli datorrakstā doto/izlozēto situāciju.
2.uzdevums – Ergonomika – telpas estētiskais un biroja vides iekārtojums, t.sk. krāsu un materiālu izvēle birojā, risku un ergonomikas prasības. Pēc telpas izpētes bija jāsagatavo prezentācija un jānosūta konkursa žūrijai.
3.uzdevums – Situācijas analīze klientu apkalpošanā, angļu valodā.
Konkursa vērtēšanā piedalījās Ogres tehnikuma pedagogi un pieaicināti eksperti – SIA “Ogres Namsaimnieks” izpilddirektors R. Cinītis un klientu apkalpošanas un attīstības nodaļas vadītāja Sanita Zīverte.
Ļoti sīvā konkurencē 1. vietu dalīja Laura Kleopatra Vanaga (3KL) un Evita Vismane ( 3KL), 2.vietu ieguva Agnese Frīdenberga (3KL), 3.vietu ieguva Zane Lukstiņa (3KL).
Pateicamies par dalību konkursā audzēkņiem: Evijai Leitei (2KL), Fidānai Metānetai Mamedovai (2KL), Albertam Pulam (2KL), Elīzai Slaveniecei (3KL).
1.-3. vietu ieguvēji saņēma diplomus, balvas un tiesības piedalīties Latvijas profesionālo izglītības iestāžu konkursā “Klientu apkalpošanas speciālists 2024”, kas notiks šī gada 29. februārī, Valmierā.
Paldies, Datorikas, elektronikas un administratīvā darba nodaļas vadītājai Sanitai Šerpai un profesionālo priekšmetu pedagogiem, Ingai Lišmanei, Ligitai Āzenai, Aļonai Lukašenokai un Kristīnei Zirjanovai, par ieguldīto profesionālo darbu audzēkņu izglītībā un konkurētspējā!
Vēlam spēku un izturību gatavojoties konkursam Valmierā!
Gunta Sergejeva
Pedagogs karjeras konsultants